2011. május 29., vasárnap

fekete habselyem rövid köntős / passzé virágos - Jelenlegi ára: 1 Ft

Mivel köntös igy nehéz mérni, illetve én úgy mértem a mell, derék, csipőt hogy össze volt fektetve illesztve.   A fazon miatt mivel átlapolós  igy szerintem akár S - L es méretig is viselhető.   HIBA: kötője nincs meg!!!   Beleirt méret nincs, ezért   kérlek, hogy az általam mért méreteket   vedd figyelembe.    ÁLTALÁNOS MOSÁST IGÉNYEL!!!   Boholytalanitás  szükséges! a háztartásomban fellelt papircsomagolást részesitem előnyben, vastagon ragasztózva igy ne bubis boritékban, vagy diszcsomagolásban várdd a terméket, tehetném dobozba is, de akkor a vásárló többet fizetne a postáért ami szerintem felesleges!!!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-06-10 07:00
. fekete habselyem rövid köntős / passzé virágos - Jelenlegi ára: 1 Ft