2011. május 2., hétfő

Mayo Chix batikolt hatású nagyon dögös felső - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Eladó egy nagyon dögös Mayo Chix felső.
M-es méret, de nyúlik, nagyon jó rugalmas az anyaga, így nagyobb méretűekre is jó.
Nagyon szerettem ezt a felsőt, így volt hordva, de szép az állapota, nem foltos, nem szakadt.
Az oldalamon általam vásárolt, de megunt, illetve kinőtt (szültem) KIZÁRÓLAG MÁRKABOLTBAN vásárolt EREDETI TERMÉKEKET találsz!
 Termékeim kivétel nélkül szép darabok!
Cuccaimra mindig nagyon igényes voltam és kivétel nélkül mindegyikre vigyáztam.
Ha valami hibát találnék rajtuk azt Én előre jelzem, illetve fényképen szemléltetem.
Licitál, és ha nyersz, tutira nem bánod meg a vásárlást!


Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2011-05-11 12:45
. Mayo Chix batikolt hatású nagyon dögös felső - Jelenlegi ára: 1 500 Ft