2011. április 28., csütörtök

ED HARDY BY CHRISTIAN AUDIGIER BIKINI FÜRDŐ RUHA - Jelenlegi ára: 1 Ft

2011 Új Terméke !!! Akciós áron !! 1 Ft-ról !!
Szexy Ed Hardy By Christian Audigier bikini , fürdő ruha hölgyeknek, lányoknak !!
Termék adatai:
Állapot: új
Funkció: bikini, fürdő ruha
Szín: kép szerinti
Méret : M
Anyaga: 80 % poly, 20 % spandex
A licit tárgya: egy darab Ed Hardy bikini.
Kérem nézze meg a többi licitálható termékeimet is !!!
AKCIÓ !!!! INGYENES POSTA !!!
Egyszerre ( 1 héten belüli lejárt licitek ) 6 db nyertes licit esetén a posta költségét (ajánlottan) én fizetem !!!
Villámáras vásárláskor a kért postaköltség felét én fizetem !!!!
Az alábbiakat kérem szíveskedjen licitáláskor figyelembe venni:
A licit lejárta után a Vatera egy e-mailt küld az utalási adatokkal, ha esetleg nem érkezett meg , akkor kérem jelezzék felém és pótolom . A vételár kiegyenlítésére 7 munkanap áll rendelkezésre, utána a terméket automatikusan újból hirdetem.
A postázási lehetőségeket és díjakat a szállítási és garanciális feltételeknél kérem a licitálás előtt nézzék meg, a későbbi esetleges félreértések elkerülése miatt.
Kérdés esetén bizalommal forduljanak hozzám !!
Jó licitálást kívánok !!!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-05-03 18:57
. ED HARDY BY CHRISTIAN AUDIGIER BIKINI FÜRDŐ RUHA - Jelenlegi ára: 1 Ft