2011. december 27., kedd

5db kislány nadrág, GEORGE, Cherokee, Adams - 68 - Jelenlegi ára: 3 200 Ft


5 db szépséges kislány nadrág az aukció tárgya.
Méretük 68-as.
2-3. fotó: MOTHERCARE hímzett fehér kordnaci - mesés : -)
Paraméterei: hossza 34 cm, belső szárhossza 18 cm; gumis derékbősége 19 ( x 2 ) cm, alaphelyzetben mértem, enged még.
4. fotó:  MOTHERCARE csíkos kordnaci - különleges : -)
Paraméterei: hossza 35 cm, belső szárhossza 18 cm; gumis derékbősége 19 ( x 2 ) cm, alaphelyzetben mértem, enged még.
5-6. fotó: ADAMS hímzett rózsaszín kordnaci - szépséges : -)
Paraméterei: hossza 34 cm, belső szárhossza 15 cm; gumis derékbősége 21 ( x 2 ) cm, alaphelyzetben mértem, enged még.
7. fotó:   CHEROKEE rózsaszín, vastagabb, de puha anyagú vászonnaci, farzsebjein hímzett - jóóó : -)
Paraméterei: hossza 32 cm, belső szárhossza 17 cm; gumis derékbősége 19 ( x 2 ) cm, alaphelyzetben mértem, enged még.
8. fotó: GEORGE beige, remek fazonú, oldalzsebes puha vászonnaci, szatén masnikkal - nagyon trendi : -)
Paraméterei: hossza 33 cm, belső szárhossza szűk 17 cm; gumis derékbősége 20 ( x 2 ) cm, alaphelyzetben mértem, enged még.
Hibát nem találtam rajtuk.  
CSAK AJÁNLOTTAN POSTÁZOK.
Bankszámlámat az Erste Bank vezeti.


Jelenlegi ára: 3 200 Ft

Az aukció vége: 2011-12-27 22:29
. 5db kislány nadrág, GEORGE, Cherokee, Adams - 68 - Jelenlegi ára: 3 200 Ft