2011. december 23., péntek

Next szép tündéres felső 104/110 - Jelenlegi ára: 700 Ft

Next tündérkés felső
Ujja válltól: 36cm, nyaktól: 43cm
Szélessége: 31cm(2x)
Egy héten csak egyszer tudok postázni! A postaköltség változhat csomagolás után.
Kisebb csomagokat levélként, ajánlott levélként vagy csomagként postázok. Nagyobb, nehezebb, terjedelmesebb csomagokat teszvesz-vatera futárral tudom küldeni.
A ruháim nagy része használt. Mivel használt ruháról van szó, így nem tudok olyan reklamációt elfogadni, hogy pl. „ találtam rajta egy mm-es halvány foltot” vagy „ találtam rajta egy cérnaszakadást” vagy „ kicsit bolyhos” stb… Ilyen apró hibák használtnak hirdetett ruhán elfogadhatóak. Természetesen minden hibát jelzek, amit észrevettem a ruhán. Pl. láthatóan foltos, lyukat találtam rajta, erősen bolyhos, kopott…
Ha újszerűként hirdetem, akkor nyilvánvalóan hibátlan a termék. Vannak új ruháim is, ha pl. nem lett jó nekünk a méret.
A ruhák a lányaimé voltak, vannak olyanok amiket már én is használtan vettem. Ha elsőkézből van az adott ruha, akkor jelzem a leírásban.
Ahol nincs fix ár, oda nem is szeretnék tenni. Esetleg megfelelő árajánlat esetén.
Ha bővebb információt szeretnél, akkor olvasd el a „ saját oldalam”.
Minden felmerülő kérdésre szívesen válaszolok.
Ha van kedved nézd meg a többi aukcióm is. Most 104-es és 110-es méretből töltök sokat. A legtöbb Next.
Kérlek ezen információk tudatában licitálj. Köszönöm!


Jelenlegi ára: 700 Ft

Az aukció vége: 2011-12-17 21:00
. Next szép tündéres felső 104/110 - Jelenlegi ára: 700 Ft